23 Mart 2017 Perşembe

Bırak, Birkaç Senede Senin İçin Acı Çekeyim.

Normalde pek yapmadığım bir şeydir ama yatağa girmeden önce nevresimleri düzelttim. 
Yan tarafımda bana geldiği akşam masamın üzerine bıraktığın yara bandın ve biz sevişirken saçından çıkarıp yere attığın para lastiği.
Olduğu yerde bırakacaktım aslında hepsini, bilirsin odam savaş alanı gibidir. Ama senden bana tek eşya onlar olduğu için alıp dolabın üstüne koydum.
Aldığın çiçekler duruyordu orada ama her gördüğümde aklıma gelmeyesin diye atmıştım. Hoş, aklıma gelmene sebep olacak şey çiçek değil tabi maalesef aklımdan çıkartamıyorum ya seni. 
Bugün sana hiçbir zaman anlatamadığım ama içimi kemiren birkaç şey anlatmak istiyorum. Burası bir süre sanırım seninle konuşmak isteyip konuşamadıklarımla dolacak. 
Çok yapmışımdır ben bunu zamanında zaten. Konuşamadığım insanlara hep burada bir şeyler yazmışımdır. Kimseyle kıyaslamıyorum seni, kıyaslayamıyorum. Sana karşı duyduğum sevgi yaptığın bütün o kötü şeylerden daha ağır basıyor çünkü.
Aslında senden ziyade ben anne ve babamla konuşmak istiyorum. Bana hep sorardın ya, "neden böylesin sen?" diye. Birazdan bütün bunların sebebini anlatacağım sana. 
Hiçbir şeyi kendim yapmadım ben çünkü bunu bil istedim. 


***

   Anne,
Her şey belkide senin yüzünden oldu biliyor musun ? Ben belirli bir yaşa geldikten, hayatımı şekillendirip bir şeylerin farkına vardıktan, kendi başıma büyüyüp olgunlaştıktan sonra bana annelik yapmaya çalıştığın için oldu.
Son  2-3 senede böyle davrandığın için dünyanın en iyi annesi olmuyor maalesef.
Ben bu hale geldikten sonra yanımda olmaya, bana sahip çıkmaya çalıştığın için yaşanmış hiçbir şeyi unutturmuyorsun. 
Çok mu acı konuşuyorum şuan? Pinky'in dili çok sert öyle değil mi? Pinky kendini bir şey sanıyor, babasına çekmiş çünkü öyle değil mi ?
Sadece senin doğruların yada senin bildiklerin yok bu hayatta umarım farkındasındır.
Ben küçücükken beni hiçe sayışlarınızı unutmadım çünkü.
Kendi dertlerinizin içinde boğulurken günden güne tükenmiş olan çocuğunuzu görmezden geldiğinizi, bir kere bile "senin neyin var" diye sormadığınızı, beni unutmanızı unutmadım. 
Hep ben kötü oluyorum ya, yanlış olan, kötü düşünen benim ya bir kere bile olsa öyle düşünme derim.
Sana o kadar öfke doluyum ki, yazsam bitiremem.
Ben böyle güvensiz, kuşkucu bir insansam eğer emin ol senin yüzünden.
Şimdi bana hiç boşuna "ben tek iyiyim, hayatımı yaşayabiliyorum, erkek olmasada olur" rolleri kesme.
İlişkilerimde bu denli kendimi yıpratıyorsam senin yüzünden. "Beni örnek al, azıcık benim gibi ol" dersin ya, bak senin gibiyim işte karşımdaki beş para etmez insanlar için kendimi hiçe sayıyorum her seferinde. 
Sende yapmadın mı bunu zamanında ?
Gerçekten unutmuyorum hiçbir şeyi.
Babamı aldattığını unutmuyorum en çok. Sanırım bütün öfkemde bu yüzden.
Sırf çocukluğumdan yararlanıp 15 günümü o orospu çocuğuyla aynı evin içinde geçirttiğin için unutmuyorum. 
Seni yakaladığı zaman, benim seni koruyabilecek bir yanımı bırakmadığın için unutmuyorum. 
Ben hayatı sokaklarda aradıysam senin yüzünden. 
Sende unutma, bunca yükü o yaşlarda küçücük bedenime yüklediğini unutma.
3-5 pisliğin yanında meze olurken "iyi misin" diye sormadığını unutma. 
Uyuşturucuya bulaşıp kendi başıma kurtulmaya çalışırken "neden böylesin" diye sormadığını unutma.
Bir kere bile farkıma varmadığını unutma.
Kızına büyüdükten sonra değilde, daha çok küçükken annelik yapman gerektiğini unutma. 
Ben senin yüzünden kendi kendimin annesi oldum çünkü.

***

   Baba,
Sana diyecek hiçbir şeyim yok biliyor musun aslında ?
Senin yüzünden böyle hırçınım farkında mısın ?
Hanginize daha çok kızgınım bilmiyorum ama içimde sana karşı olan öfke çok başka..
Herkese ahkam kesip, kızına sahip çıkmadığın için.
Beni bu hale getirdiğin "baba" kelimesinin ne anlama getirdiğini unutturduğun için.
Evin içinde baba olmasının ne demek olduğunu unutturduğun için.
Kokunu unutturduğun için en çok.
Bütün sevgililerimin senin gibi kokmasını isterdim hep. 
Ama sen onu bana unutturdun çoktan.
Cidden ben kendi halimde büyürken nasıl oldu da fark etmediniz beni ?
Hatalar yaptığımda ben mi suçlu oluyorum yani ?
Sizin yaptıklarınız ne olacak ?
Sürekli birbirinizi aldatmanız, yalanlarınız, kavgalarınız ?
Ardında sadece seninle ilgili anılarım kaldı.
Birisi babasından bahsetse ağlayasım geliyor sürekli, zor tutuyorum kendimi.
Bazen küçük kızlarla babalarını görüyorum sokakta, oturup ağlıyorum istemsiz. 
Sana anlatamazdım ama hep derdim "sevgililerim gitse bile yanımda hep babam var" diye. 
Ee yokmuşsun ama ?
Ne farkın kaldı onlardan ? Beni yaralayıp gidenlerden ne farkın kaldı ?
Babasın be sen baba. 
Bu kelimenin yükünü, ağırlığını, ne demek olduğunu biliyor musun ?
Kız çocukları en çok babasına güvenir. Bende en çok sana güvendim, en çok sana inandım, en çok seni korudum, en çok seni sevdim.
Sen nasıl oldu da beni terk ettin peki ?
Hiç tahmin etmezdim aslında bir gün sevgililerimin değilde senin arkandan "acaba aklına geliyor muyum" diye düşüneceğimi. 
Yaptığın onca kötü şeyden bahsetmek yerine sana olan kızgınlığımdan bahsetmek istiyorum ben sadece. 
Diğerlerini anlatmaya başlarsam bitmeyecek çünkü.
Senden sonra yarım kaldım ben baba. 
Sende sonra ben hep 20 yaşında kaldım. 

***

İşte ben bunca derdin sıkıntının arasında birde kalkıp seni sevdim. Sende gittin.
Bana sevmek zor gelmezken sana çok zor geldi. Korktun her şeyden. "Canın sağolsun" demek isterdim ama hiç içimden gelmiyor.
Sende dahil, bana verdiğiniz zararlar yetti. 
Artık eskisi kadar güçlü değilim ben çünkü. Bu zamana kadar yaşatılanları atlatabiliyordum ama onlardan sonra hiçbir şey normal olmadı benim için.
Sende yıktın. 
Bir yıkmayan sen vardın sende yıktın sevgilim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder